chodził syn do specjalnego i tam chcieli aby dzieci brały leki itd, najlepiej jakby w ogóle się nei ruszały, od paru miesięcy chodzi do integracyjnego i rozwój 1000 % do tamtego przedszkola, więc polecam tylko integracyjne jak jest możliwosć
Cel to chyba zwykłe, nasz jest w specjalnym, przygotowujemy go do przejścia do integracyjnego ale jeszcze kawał drogi przed nami ale będzie dobrze, ważne aby był rozwój i dawać mu dużo miłości i zrozumienia i szacunku aby czuł sie dobrze .
ciężko powiedzieć, oba mają swoje plusy i minusy, w specjalnym masz więcej specjalistów na dziecko przez co lepsza opieka , w integracyjnym są dzieci bez zaburzeń oraz z innymi co daje rożnorośći większą asymilację z rowieśnikami, chociaż dziecko może się wystraszyć, dobry temat
w integracyjnym uczy się prawidłowych zachowań, widzi co jest dobre a co złe, w specjalnym więcej rzeczy dziecko uznaje za prawidłowe mimo że są zachowaniami aspołecznymi , z drugiej strony w specjalnym teoretycznie powinni mięc lepsze przygotowanie do dzieci,
chodził syn do specjalnego i tam chcieli aby dzieci brały leki itd, najlepiej jakby w ogóle się nei ruszały, od paru miesięcy chodzi do integracyjnego i rozwój 1000 % do tamtego przedszkola, więc polecam tylko integracyjne jak jest możliwosć
Cel to chyba zwykłe, nasz jest w specjalnym, przygotowujemy go do przejścia do integracyjnego ale jeszcze kawał drogi przed nami ale będzie dobrze, ważne aby był rozwój i dawać mu dużo miłości i zrozumienia i szacunku aby czuł sie dobrze .
Zależy od poziomu rozwoju dziecka, jak się da to przepisywać do integracyjnego .
Przygotowujemy dziecko aby wyszło z specjlanego do integracyjneg , więcej wzorców do naśladowania .
ciężko powiedzieć, oba mają swoje plusy i minusy, w specjalnym masz więcej specjalistów na dziecko przez co lepsza opieka , w integracyjnym są dzieci bez zaburzeń oraz z innymi co daje rożnorośći większą asymilację z rowieśnikami, chociaż dziecko może się wystraszyć, dobry temat
w integracyjnym uczy się prawidłowych zachowań, widzi co jest dobre a co złe, w specjalnym więcej rzeczy dziecko uznaje za prawidłowe mimo że są zachowaniami aspołecznymi , z drugiej strony w specjalnym teoretycznie powinni mięc lepsze przygotowanie do dzieci,